Blog

Håber du finder nyttig information i vores artikler.
Deltag gerne i kommentar sporet.

Modtag vores nyhedsbrev

Subscribe to Email Updates

Udvalgt indlæg

Nyeste blog

Hvordan opsiger jeg min Autolog kørebog på abonnement?

autolog.dkblog.ecofleet.comopsigels-d53bc6c97c04fa68f8c3d9bd72a761647a601110

Der er rigtig mange, der skriver ind til os og spørger, hvordan man opsiger sit abonnement på kørebogen. Vi har altid haft en filosofi om, at det skal være nemt at have abonnement hos os, derfor har vi hverken opstartsgebyr, binding eller opsigelsesgebyrer.

Abonnementet fungerer sådan

Abonnementet fungerer således, at du ikke betaler for vores hardware – den lejer du. Og derfor er der kun en månedlig abonnementspris. Du betaler ikke noget for selve hardwaren. Hardwaren er den del, du putter i din bil og som registrerer al din kørsel. Softwaren er det, der beregner din kørsel og laver det til en kørebog med beregning af kørepenge. Softwaren udvikler vi selv hos Autolog og alle rettelser, opgraderinger og nye features er med i din abonnementspris. Ret billigt faktisk.

Læs hvor meget en Autolog kørebog koster og flere spørgsmål her

Abonnementsopsigelse – sådan!

Nå tilbage til opsigelse. Fordi abonnementet er opsat således, at du lejer hardwaren, kræver en opsigelse, at du sender hardware-enheden (plus kassen den kom i og evt. ekstra dele) retur til os.

Det du gør:

Inde på din Autolog konto under support, trykker du på ’Opsigelse af abonnement’. Udfyld formularen derunder. Efter den er udfyldt, sendes du videre til en GLS pakke-seddel, du kan bruge til at returnere kørebogen.

Husk at returnere alle dele:

  • GPS kørebogen
  • Forlænger kabel
  • Kassen den kom i

Returadressen er:

Blokken 19

3460 Birkerød

Når vi får enheden, er der et nummer på den, som vi bruger til at opsige dig i vores system.

Problemer med betaling?

Vil du opsige fordi du har problemer med betaling? Fortvivl ej, det er en løsning på det hele. Har du modtaget en mail med manglende betaling, skyldes det, at en betaling ikke kan trækkes på dit betalingskort. I mailen var der også et link til den manglende betaling på den faktura. Det kan skyldes, at du skal opdatere dit kreditkort under betalingsmetoder. - min konto –

Hvor er mine faktura henne?

Dem finder du under "Min Konto" og i venstre menu under "Ordrer".

Password:

Hvis ikke du kan huske dit password kan du bestille et nyt her. - nyt password –

Håber det gav dig svar på dit spørgsmål. Vi har samlet de mest gængse spørgsmål i vores FAQ her.

 

jannebeeken

Keeping abreast of the debate in the media, think tanks, academic and business community circles. Continous education, constantly gathering information, tracking the debate on social media and spotting opportunities to evolve marketing strategies.

Dine kommentarer:

Fra Facebook